••• نامه ای از امام مهدی(عج) به شیخ مفید.
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

••• نامه ای از امام مهدی(عج) به شیخ مفید.

نامه . شیخ مفید . امام زمان عج . کمپین ظهور . عاشقان ظهور . امام زمان

••• گیر کار فرج کجاست؟

تا به حال با خودت فکر کرده ای که چرا امام زمان(عج) را ندیده ای؟ اگر می خواهی نظر امام زمان(عج) را بدانی، نامه زیر را بخوان:

••• نامه ای از امام مهدی(عج) به شیخ مفید.

«ای دوست مخلص! ای کسی که با ستمگران در راه ما مبارزه می کنی!

خداوند بزرگ، آن چنان که دوستان صالح ما را در گذشته یاری فرمود، شما را نیز با نصرت خود تأیید فرماید. ما با شما عهد می کنیم هر یک از برادران دینی شما که تقوا را سرمایه خویش قرار دهد، از فتنه های گمراه کننده در امان داریم و اگر کسی بر خلاف وظیفه رفتار کرده و از آنچه باید عمل کند بخل ورزد، مسلّماً در هر دو جهان خسران و زیان نصیبش خواهد شد.

اگر شیعیان ما -که خداوند آنها را به طاعت و بندگی خویش موفّق بدارد- در وفای به عهد و پیمان الهی اتّفاق و اتّحاد داشته و عهد و پیمان الهی را محترم می شمردند، سعادت دیدار ما به تأخیر نمی افتاد و زودتر از این به سعادت دیدار ما نائل می شدند.

آنچه موجب جدایی ما و دوستانمان گردیده و آنان را از دیدار ما محروم نموده است، عمل نکردن آنان به احکام الهی است.»1

جمال یار ندارد نقاب و پرده ولی

تو خاک ره بنشان تا نظر توانی کرد

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مهدویت ، مبشرات ظهور ، آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 بهمن 1395برچسب:نامه , شیخ مفید , امام زمان عج , کمپین ظهور , عاشقان ظهور , امام زمان , ] [ 11:55 ] [ یاور حماسه ظهور ]
[ ]

چرامامنتظر هستیم که امام زمان یک روزی در مکه در فلان موقع ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم

« موضوع رجعت امری مسلم ومحقق است ، و به این معنی است که ( ائمه علیهم السلام )از نشأه برزخی ( عالم برزخ) به عالم شهادت  ( عالم ماده وطبیعت)  در زمان ظهور(1) حضرت  مهدی  عج الله تعالی فرجه  ظاهر میشوند .  و بدان که مسأله رجعت با مسأله شفاعت وبسیاری از مسائل دیگر رابطه ای نزدیک دارد».(2)
 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

انتظار و ظهور و قیام قائم آل محمد (عج) را در خودت جستجو کن

بسمه تعالی

یکی ازبطون معانی ظهور آنست که واجبات را انجام دهی و از محرمات اجتناب کنی و کسب حلال داشته باشی و سیما و چهره انسانی ظاهری در مرد را با محاسن و در زن را با چادر حضرت فاطمه علیها السلام حفظ کنی تا به صورت انسانی محشور شوی، و با خلق محبوبت دلسوز و مهربان باشی، و مقدس عاقل باش که سخریه مردم نشوی.

 

آزاده باش و دلداده باش، فرزانه باش و جان باخته باش، با همه باش و بی همه باش، آشنای همه باش بیگانه باش، حاضر و شاهد باش و ناظر و غائب باش، در جمع باش و با احدی مباش، دلسوز خلق خدا باش در عین حال از آنان ترس داشته باش که وسواس خناس فراوانند که در ظاهر منتظر مولایند و اشک تمساح می ریزند ولی بوقتش دجالی سامری گوساله پرستند، لذا آنکه خلق را آفرید به رسولش در دو سوره فلق و ناس از شر خلق تحذیر نمود چونکه خلق حد دارد و حد شر است البته در منظر اعلای اهل توحید از آن جنبه که خلق وجود دارند که وجود مساوق با حق است خیر است که از نکو جز نکویی ناید پس درست دریاب که شهود و غیبت حضرت حجت (عج) به چه معنا است که با همه است  ولی بی همه است.

ای عاشق سبیل انتظار بدان کهقرآن جفر جامع است که بنیه محمدیه (ص) به انزال دفعی یکبارگی گرفت و حاوی همه هفتاد و سهحرف اسم اعظم الهی است که حضرت صاحب نفس مکتفی هفتاد و دو حرف آن را برای نفوس شیق به کمال تجلی می دهد پس یکی از بطون معانی انتظار خودش را نشان می دهد که مراد از انتظار ظهور آن حروف عالیات برای کمل است بر آن باش که استعداد و قابلیت پذیرش آن حروف اسم اعظم را بدست آوری که «إن الاعطيات علي قدر القابليات» دهش و هدایا و تحف ذاتی و اسمایی به اندازه سعه وجودی هر شخصی است که از جدول و سر و حصه وجودی خود می گیرد پس ای عزیز آب کم جوی تشنگی آور بدست تا بجوشد آبت از بالا و پست.

خلاصه آنکه انتظار و ظهور و قیام قائم آل محمد (عج) را در خودت جستجو کن و «خلاصه ببین کجایی هستی» پس قائم باش و دائم باش که او هم قائم است و هم دائم .

 

 

از بيانات ارزشمند استاد گرانقدر داود صمدي آملي

  منبع

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

دلایل عدم تعیین وقت ظهور

دلایل عدم تعیین وقت ظهور

میلاد امام مهدی ( عج )

عدم بیان تاریخ ظهور از سوى خداى متعال دلایلى دارد كه ما به چند مورد آن اشاره مى‎كنیم .

http://davoodonline-ir.persiangig.com/gif/edame-matlab.gif

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

ایرانیان در زمان ظهور

بسمه تعالی
 
کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاضقان ظهور،عاشقان ظهور
آیات‌ قرآنی و روایات‌ متعددی‌ است‌ که‌ از نبی‌اکرم‌(ص‌) و ائمه‌ اطهار(ع‌) نقل‌ شده‌ است‌ در اینکه‌ جوان‌های‌ ایرانی‌ زمینه‌ساز ظهور حضرت‌ بقیة‌الله هستند. این‌ روایات‌ را هم‌ اهل‌ سنت‌ نقل‌ کرده‌اند و هم‌ علمای‌ شیعه‌. یکی‌ از آیات قرانی در این باب ‌، آیه‌ ۲۸ از سورة‌ محمد(ص‌) است‌ که‌ می‌فرماید: «و إن‌ تتولَّوا یستبدل‌ قوماً خیرکم‌».
مضمون‌ آیه‌ این‌ است‌: اگر شما پشت‌ کردید، منحرف‌ شدید و احکام‌ اسلام‌ را پشت‌ سر انداختید یک‌ عده‌ در آخرالزمان‌ می‌آیند و به‌ این‌ احکام‌ و ضوابط‌ الهی‌ عمل‌ می‌کنند. «و ان‌ تتولّوا» اگر شما به‌ اسلام‌ و قرآن‌ و نبی‌اکرم‌ و ولایت‌ پشت‌ کردید «یستبدل‌ قوماً خیرکم‌» بدل‌ آورده‌ می‌شود عوض‌ شما یک‌ عده‌ای‌ غیر شما که‌ آنها هم‌ در همین‌ منظومه‌ زندگی‌ می‌کنند.
 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

نشانه های بسیار در نزدیک بودن ظهور امام زمان عج

بسمه تعالی

mahdi iran

نوشته زیر مجموعه ای از نشانه های بسیار در نزدیک بودن ظهور حضرت حجه ابن الحسن العسگری را مورد بررسی قرار داده است انشاالله که دیدگان همه منتظران به نواده پاک رسول (ص) روشن گردد این مطالب برگزیده ای از سایتهای مختلف و منابع مهدویت است.

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

روایت امیرالمومنین از حوادث آخرالزمان

در این قسمت قصد داریم پیشگویی های امیر المومنین را در مورد آخر الزمان شرح دهیم:
کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله
 
خطبه ۱۸۷ نهج البلاغه یکی از خطبه های علی(ع) است که موضوع آن آخرالزمان و پیشگویی های حضرت است. به جان خودم سوگند حوادث دردناکى در پیش است که مؤمن در شعله‏هایش هلاک مى‏شود اما غیرمسلمان از آن سالم مى‏ماند!
در  سال ۴۰۰ هجری سید رضی “قدس سره” به جمع آوری برخی از آثار علمی حضرت علی(ع)همت گماشت و نهج البلاغه را تدوین کرد. این اثر نفیس دریای نور، علم و دانش است و مسائل گوناگون از حوزه های مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، جهان شناسی، الهیات، خداشناسی، انسان شناسی، مبدء و معاد و …. در آن گرد آمده است. در این اثر گرانمایه برخی از سخنان حضرت علی(ع) پیرامون مهدویت و امام منتظر ذکر شده است.از خطب‏هاى امام علی(ع) ‏که درباره حوادث آینده ایراد فرموده و به اعتقاد مفسران از حوادث آخرالزمان سخن گفته است، خطبه[۱۸۷] نهج البلاغه است. در این خطبه از حوادث آینده پیشگوئى مى‏شود. فیا لها من مصیبه حینئذ من البلاء العقیم،و البکاء الطویل،و الویل والعویل،و شده الصریخ، ذلک امر الله و هو کائن و فناء مریح،فیا بن خیره‏الاباء متى تنتظر البشیر بنصر قریب من رب رحیم الا فویل للمتکبرین عندحصاد الحاصدین و قتل الفاسقین عصاه ذى العرش العظیم الا بابى و امى هم‏من عده…»”ابو الحسن مدائنى‏” این خطبه را در کتاب “صفین” آورده و گفته است این‏ خطبه را امام(ع) پس از پایان جریان‏ “نهروان” ایراد فرموده و آنگاه قسمتى از آن را که از حوادث آینده پیشگوئى مى‏ کند، ذکر نموده است. این حوادث همان امورى‏ است که طبق روایات ظهور جزء علامات “حضرت مهدى(ع)” به شمار می رود. به طور خلاصه این فراز از سخنان امام(ع) شامل پیشگوئى درباره هرج و مرج هاى اخلاقى، به وجود آمدن شهر بغداد، خرابى عراق، بالا رفتن نرخ ها، و به دنبال آن حوادث گریه آور، ناله خیز و دردناکى است که به جرم بدرفتاری ها و سرکشى ها به امر خدا به وقوع می پیوندد. آنگاه از حضرت مهدى(ع) به عنوان “فرزند بهترین پدران” فیابن خیره الآباء یاد فرموده و خبر از سرنوشت شوم و مرگ آورى مى دهد که ـ به کیفر سرپیچى از فرمان الهى و پیروى از دستورات دین ـ در انتظار مستکبران و فاسقان است. نویسنده مصادر نهج البلاغه در پاورقى اظهار نظر مى‏کند که ضمیر “هم” به‏خیره الاباء یعنى ائمه اهل بیت‏برمى‏گردد زیرا مراد از “یابن خیره الاباء” حضرت مهدى(ع)است. “زمخشرى‏” در کتاب‏ “ربیع الابرار” در باب‏ “المال و الکسب” قسمتى از این‏خطبه را آورده. (مصادر جلد ۲ صفحه‏۴۷۹)

 

هان!پدر و مادرم فدایشان باد!آنها از گروهى هستند که نامهایشان در آسمان‏معروف، ولى در زمین گم نامند. آگاه باشید شما آماده عقب گرد کردن امور خویش و گسیختگى پیوندها و سرکار آمدن خردسالان، و بى‏تجربه‏گان و دون همتان خویشتن باشید! این وضع زمانى پیش خواهد آمد که قرار گرفتن انسان مؤمن در زیر ضربات شمشیر براى‏او از یافتن یک درهم پول حلال آسان تر است. زمانى خواهد آمد که اجر و ثواب گیرنده از دهنده بیشتر است(زیرا دهنده در آن زمان از پول حرام و به خاطر ریا، تظاهر و اسراف‏مى‏بخشد ولى گیرنده آن را در راه وظیفه شرعى خویش مصرف مى‏کند)این به هنگامى رخ‏خواهد داد که مست مى‏شوید اما نه با شراب، بلکه بر اثر فراوانى نعمت و قسم مى‏خورید اما نه از روى ناچارى، دروغ مى‏گوئید اما نه در اثر واقع شدن در تنگنا، این موقعى خواهد بود که بلاها و مصائب همچون بارى گران که بر پشت‏شتران نهاده باشند و سنگینى جهاز گردن‏آنها را مجروح کند، بر شما فشار وارد خواهند ساخت. آه! این شکنجه و سختى چه طولانى است؟ و امید رهائى از آن چه دور! اى مردم! این افسارهائى که از سنگینى بارها حکایت مى‏کند از دست‏بیندازید(دست‏از افکار پراکنده و نظرات فاسد و پیروى و هوس هاى سرکش بردارید) و از گرد پیشواى خود پراکنده مشوید که سرانجام خویشتن را مذمت‏خواهید کرد. خود را در آتش فتنه‏اى که برافروخته‏اید، میندازید، از این کار دورى گزینید و راهى را که به آن منتهى می شود رها سازید که به جان خودم سوگند حوادث دردناکى در پیش است که مؤمن در شعله‏هایش هلاک مى‏شود اما غیرمسلمان از آن سالم مى‏ماند! من در میان شما همچون چراغ در تاریکى هستم که هرکس به سوى آن روى آورد و کنارش‏نشیند از نورش بهره‏مند شود. اى مردم! بشنوید و سخنانم را حفظ کنید! گوش‏هاى قلب خویش را باز کنید و گفته‏هایم‏را بفهم.

باتشکر از مشرق نیوز

ویرایش:شمیم یار

منبع

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

ویژگی‌های ندای آسمانی هنگام ظهور

ندای آسمانی را می‌توان به وسیله مقدم بودن بر ندای ابلیس و نیز از روی محتوای آن شناخت؛ زیرا ندای آسمانی به معرفی حضرت مهدی موعود(علیه السلام) می‌پردازد؛ در حالی که ندای ابلیس، مردم را به سوی فردی از بنی‌امیه فرامی‌خواند.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 فروردين 1394برچسب:ویژگی‌های ندای آسمانی هنگام ظهور,امام زمان,ندای آسمانی,صیحه آسمانی,صاحب الزمان, ] [ 17:43 ] [ روح الله یوسفی ]
[ ]

دلالت احادیث بر فتنه های آخرالزمان و غربال مومنان

کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

فتنه های آخرالزمان چنان حق و باطل را ممزوج خواهند کرد که تنها کسانی می توانند از آنها به سلامت عبور کنند که دارای بصیرت و استقامت باشند. بصیرت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در دوسطح تعریف می شود: سطح زیرین آن داشتن نگاه توحیدی است که موجب داشتن هدف الهی و تلاش خستگی ناپذیر در راه آن گشته و در حقیقت زمینه همه تلاش ها و مبارزات انسانی در جامعه خواهد بود. و سطح دیگر آن در حوادث زندگی خودنمایی خواهد کرد، به این شکل که برای اینکه انسان در حوادث زندگی دچار بی بصیرتی نشود، باید پیرامون آنها تدبر کند و از آنها به شکل سطحی و عامیانه عبور نکند و با این سنجش بصیرت پیدا کند...

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

اصهب سرباز کافر

 

یکی از پرچم های جنگ که در شامات برافراشته می شود پرچم اصهب است، در روایات اشارات اندکی به مشخصات اصهب شده است، در این مقاله قصد دارم مشخصات اصهب را از روی روایات موجود بررسی کنم تا دوستان بهتر با شخصیت اصهب روایات آشنا شوند.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: آخر الزمان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد