کرامات امام رضا ع
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

کرامات امام رضا ع

امام رضا . میلاد امام رضا ع . حضرت رضا . مشهد الرضا . امام رئوف . کمپین ظهور . کمپین عاشقان ظهور

چهار حاجت

مرحوم شیخ موسی نجل شیخ علی نجفی نقل فرمود:

بزیارت حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) مشرف شدم دچار بیماری سختی شدم

و در اثر آن ناخوشی هر دو چشمم آب سیاه آورد بقسمیکه جائی را نمی دیدم.

مبلغی هم پول داشتم صاحب خانه بعنوان قرض از من گرفت ومرکبی هم داشتم که صاحب خانه

از من خریده بود نه پولی را که طلب داشتم می داد نه وجه مرکب را و چند کتاب هم داشتم مفقود شد و

از این جهات بسیار دل تنگ بودم.

آنگاه با دل تنگی تمام نزد طبیب رفتم چون چشمانم را دید دوائی را تجویز نمود و گفت

تا سه روز آن را استفاده نما اگر بهبودی یافتی فبها اگر بهبودی نیافتی علاجی ندارد چون

آب سیاه آورده من بگفته او عمل کردم بهبودی حاصل نشد. لذا مایوس از همه جا شده

رو به دارالشفای حقیقی که حرم حضرت رضا (علیه السلام) باشد شدم وقتی مشرف شدم

بآنحضرت عرض کردم ای سید من می دانی که من برای تحصیل علوم دینیه آمده ام و اکنون

چشمم چنین شده و حال شفای چشمم و وصول طلبم و وجه مرکب وکتابهای خود را

از حضرتت می خواهم. از صبح که بحرم مشرف شدم تا ظهر مشغول گریه و زاری بودم

آنگاه برای ظهر بمنزل رفتم و بعد از نماز و صرف نهار خواب مرا ربود وقتی از خواب بیدار شدم 

چشمانم را روشن و بینا دیدم با خود گفتم خوابم یا بیدار فوراً برخاستم و براه افتادم.

اهل خانه چون مرا بینا دیدند تعجب کرده واز مرحمت حضرت رضا (علیه السلام) اظهار

خوشحالی نمودند.بعد از این قضیه آن طلبی را که داشتم با وجه مرکب بمن رسید

وکتابهای مفقود شده نیز پیدا شد.



( – دارالسلام محدث نوری . )



کجا روم که بجز در گهت پناه ندارم

جز آستانه لطفت گریز گاه ندارم

امام رضا . میلاد امام رضا ع . حضرت رضا . مشهد الرضا . امام رئوف . کمپین ظهور . کمپین عاشقان ظهور



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام رضا (ع) ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ ]