دلنوشته ظهور - دعا کن من هم بیایم به پیشواز تو !
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

دلنوشته ظهور - دعا کن من هم بیایم به پیشواز تو !

دلنوشته ظهور . شعر در مورد امام زمان . دلنوشته . ظهور . امام زمان . ظهور فرج

مولا جان،


  بار ها آمدی و نبودم


  در تقلای این زندگی


  نیازمند تو اما بی تو بودم !


  بارها آمدی ونیامدم


  بر دلم بارها نشستی و


  بی تو بودن را گریستم


  میدانم آمده ای...بسیار نزدیک...


  پشت پلک هایی که توان باز شدن به روی زیبایت را ندارد...


  پشت در، دلی که هنوز برای میزبانی تو پاک نشده...


  میدانم آمده ای ...


  دعا کن من هم بیایم به پیشواز تو !



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: درد و دل با آقا ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ جمعه 21 خرداد 1395برچسب:دلنوشته ظهور , شعر در مورد امام زمان , دلنوشته , ظهور , امام زمان , ظهور فرج, ] [ 13:53 ] [ .:.حماسه ظهور.:. ]
[ ]