ختم صلوات فرج
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

ختم صلوات فرج

ختم صلوات فرج . ظهور فرج . صلوات . دعای فرج . امام زمان . حضرت مهدی . ختم صلوات

با سلام برای شرکت در ختم صلوات فرج

تعداد صلوات خود را تعیین و تعداد آن را

در زیر ثبت نمایید.

اجرتان با صاحب العصر و الزمان عج

ختم صلوات فرج . ظهور فرج . صلوات . دعای فرج . امام زمان . حضرت مهدی . ختم صلوات

 

.

.

 

 

 

 

 

ختم صلوات فرج . ظهور فرج . صلوات . دعای فرج . امام زمان . حضرت مهدی . ختم صلوات 



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:04---6 تير 1395
ای کاش علی شویم و عالی باشیم

هم سفره ی کاسه سفالی باشیم

چون سکه به دست کودکی برق زنیم

نان آور سفره های خالی باشیم...


...
ساعت17:30---20 خرداد 1395
سلام و عرض ادب

انجمن مهدویت برای ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی دارد و همچنین نیاز به افرادی فعال.خوشحال میشویم اگر به این انجمن تشریف بیاورید و عضو شوید و در ماه مبارک رمضان همراه ما باشید.

http://montazer14.ir/forum


...
ساعت13:20---14 خرداد 1395
آقا جانم...

بیا تا همچو گل بویت کنم من

نظر بر قد دلجویت کنم من

تمام عالم کون و مکان را

فدای تار یک مویت کنم من

اللهم عجل لولیک الفرج
سلامتی و تعجیل در ظهورش صلوات
پاسخ:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: مهدویت ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ ]