دلنوشته ظهور - فقط دلیل جدایی ز تو گناه من است
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

دلنوشته ظهور - فقط دلیل جدایی ز تو گناه من است

دلنوشته ظهور . امام زمان . دلنوشته امام زمان . ظهور فرج . کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله. کمپین ظهور . بهار . سال نو . عید نوروز

 

فقط دلیل جدایی ز تو گناه من است
ثمر از این همه غفلت دل سیاه من است


همیشه ذكر تو را من به روی لب دارم
كه نام تو گل زهرا دلیل راه من است


ببین كه روز سپیدم ز هجر تو شام است
بیا و نور فكن كه چهره تو ماه من است


جدایی از تو بلایی عظیم و جانكاه است
گواه قلب حزین سردی نگاه من است


بگو به آن دو ملك در سیاهی قبرم
كه این غلام قدیمی بارگاه من است



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: درد و دل با آقا ، ،
----- -----
برچسب‌ها: