مهدی جان مولای من ولی نعمت من
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

مهدی جان مولای من ولی نعمت من

مهدی جان مولای من ولی نعمت من

هر جمعه درمسجد جمکران چه دلهایی مشتاق حضورت هستند

چه چشمهایی انتظارت را میکشند مشتاقانی که لحظه لحظه ارزوی امدنت را

میکنند تا تو بیایی هر ظلم و طالمی را نیست و نابود کنی و دلشان را شاد نمایی

و آنها را امیدوار کنی که در این جهان خاکی حامی با ارزشی همچون

امام زمان مهدی موعود ع را دارند تا هر زمان که بخواهند بتوانند

از وجود مبارکت مدد جویند و راحت بتو انند طی طریق رندگی نمایند

وزیر چتر الهیش به آرامش رسند و از هیچ ظلم و جوری نهراسند

چون می دانند از تو مهدی موعود ع پشتیبانی قوی تر نخواهند یافت

مهدی جان مولای من ما را لایق بدان و حضور کن تا در کنار شمع وجودت

بگردیم  و دلگرم شویم.



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: درد و دل با آقا ، ،
----- -----
برچسب‌ها: