مهدی جان مولای من ولی نعمت من مطلب ارسالی از فرخ لقا فتحی
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

مهدی جان مولای من ولی نعمت من مطلب ارسالی از فرخ لقا فتحی

عکس امام زمان.عکس امام مهدی.عکس یا مهدی.امام زمان.عاشقان ظهور. کمپین عاشقان ظهور مهدی

مهدی جان مولای من ولی نعمت من

....................................

بیا و تو پر کن جهان را به عدل الهی

بیا و تو پر کن جهان را به شور الهی

بیا و  تو دور کن همه کار و خطایی

بیا و تو دور کن همه شوم و سیاهی

بیا و درو کن  همه غم و جدایی

بیا و درو کن همه کبر و ریایی

بیا و تو جمع کن  همه یار و سپاهی

بیا و تو جمع کن  همه ظلم تباهی

                                               بهمن 94 فرخ لقا فتحی

 



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اشعار مهدوی ، ،
----- -----
برچسب‌ها: