داریم نه واقعا داریم (2)
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

داریم نه واقعا داریم (2)

مراجع فرهنگی: مراجع فرهنگی یعنی کی؟ یعنی علما،اساتید،روشنفکران انقلابی،هنرمندان متعهد اینها نگاه نقادانه خودشون رو نسبت به اوضاع فرهنگی کشور همچنان داشته باشند... نقاط ضعف را نقاط منفی را به رخ ما مسئولین بکشانند...گاهی می شه که مسئول متوجه نیست که چه داره می گذره توی متن جامعه اما اون جوان در متن جامعه اس اون می فهمد این همان عزم ملی و مدیریت جهادی در زمینه فرهنگ است.

سخنرانی

«مقام معظم رهبری دامت برکاته»

در اول فروردین 1393 مشهد مقدس

 

این مطلب تنها یک اطلاعیه است و هیچ قصدی نداریم

 

و فقط جهت اینکه بدانید که یه خورد چششمون رو بیشتر باز کنیم

 

با سلام

قرار است در اینجا عجیب ترین مسائل فرهنگی که زمانی برای ما محدودیت بود ولی الان برای بعضی ها کاملا عادی است و بوده ولی برای مایی که زمانی محدودیت بود و الان می بینیم و می گیم که این چنین مسائلی اشتباه بوده ، نبوده ، داریم ، نداریم که بعضیا انجام می دهند و اگه ازشون هم بپرسیم با پاسخ اینچنینی آنها مواجه می شویم که می گویند الان شرایط فرق کرده فکرت مال قدیمه شما عقب افتاده هستید الان همه چیز عوض شده و ما اینجاست که می خواهیم به مسئولین محترم می خواهم بگوییم: داریم نه واقعا داریم چنین چیزی پس با ما همراه باشید.

امروز داشتم توی فضای مجازی سرچ می کردم که یه هویی باز یه چیزی دیدم و باز حیفم اومد به مسئولین بگم داریم نه واقعا داریم یه چنین چیزی و می خواستم بگم مسئول محترم این چیه تو گوشت و این چیه رو چشات گذاشتی چیزی نبینی درآر من حنجره ام جرررر خورد داریم واقعا یه همچین چیزی نخیر هیچ فایده نداره من به شما می گم مردم داریم واقعا نه داریم مردم!!!

من دهه شصتی توی زمان خودم چه گناهی داشتم و الان اینها گناه نداره بازم میگم داریم مردم!!!

یه خورده هم به خودمون بیاییم و ببییم واقعا داریم به کجا می رویم .

خودتون ببینید که چه ساختند و توی نظرات بگید که آیا این چنین کاری صحیح است:

در زمان دهه 60 به قبل داشتیم از این چیزا

shocked smiley

بده زشته نکنید اینجور بده ها حالا من گفتم شما هر کاری می خواهید کنین

 

و این واقعا تعجب داره واقعا داررررررریم 

shocked smiley

آدرس سایت تصاویر بالا

سایت بالا کلیک کنید

داریم

واقعا من چی بگم

خودتان قضاوت کنید و اگه می دونید صلاحه برید بخرید

ولی باز دهنمون رو ببندیم چیزی نگیم تف بر شیطون

من نمی تونم ببینم و نگم و می خواهم بگم شما مختارید

می خواهید بگید

می خواهید نگید

من می گم:

ما این همه شهید دادیم که باز بریم با اونها

اونها که می دونید کیان بله همون اجنبی آن

خدا لعنتشون کنه که خیلی خوب ما رو خواب کردن

کی باید بیدار شیم


کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: داریم واقعا نه داریم... ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ ]