تشکیل کمپین جهانی مبارزه با اهانت کنندگان به امام نقی(ع) همه بسیج شوید
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

تشکیل کمپین جهانی مبارزه با اهانت کنندگان به امام نقی(ع) همه بسیج شوید

بسمه تعالی

سلام

آیا تاکنون کلمه ی امام نقی را در گوگل جستجو کرده اید آیا از اهانت هایی که تاکنون به امامان ما شیعیان کرده اند خبر دار هستید تورا به خدا بیدار شوید دیگر خودتان را به غفلت و نمی دانم و نشنیدم نزنید ما در خطر بسیار بزرگی قرار گرفته ایم خطر مبارزه با دین اسلام و از همه مهمتر خطر مقابله با شیعیان یک کم به دور بر تون با چشم باز نگاه کنید متوجه خواهید شد که در چه منجلابی فرو رفته ایم تورا به خدایی که شما را آفریده بیدار شوید.

برچسبهای زیر برای ساخت و بلاگ و ارسال مطلب قرار داده می شود تا با این برچسبها بتوانید مطالبی را در این وبلاگ و یا وبلاگ خودتان ایجاد کنید و با این جریان مبارزه کنید لطفا خودتان هم  سرچ کنید و ببینید که ملحدین چه کردند و سپس وبلاگهای خود را بسازید و با این وبلاگ ها مبارزه کنید تا بساطشان را برچینیم انشالله.

یا حجه ابن الحسن عجل علی ظهورک

من برچسب هایی را آماده کردم و از شما می خواهم در صورت دیدن برچسبهای مطلب بیشتر در نظرات برایم ارسال کنید تا در زیر قرار دهم تا همه گان بهره ببرند تا بتوانیم بساط این متون را از صفحه برترینهای گوگل برچینیم به خدا قابل تحمل نیست که تنها بنشینید و تماشا کنید امروز امام نقی فردا امام علی و استغفرالله نگذارید بگویم به خدا سوگند خداوند قهرش می گیرد و بلایی نازل می کند که آن سرش ناپیدا پس همه با هم با یک کلام لبیک یا مهدی گویان به جنگ ملحدین و از دین رانده شدگان بروید.

به نظرتان اگر ملحدین به هول و بلا نیفتاده باشند هیچ وقت به این اعمال ننگین دست می زنند آنها به دنبال اهداف شوم و خبیثشان هستند که بایستی همه هوشیار باشید و با آنها به مبارزه بردازید.

هم اکنون از ابزار زیر می توانید سرچ کنید و ببینید و با هر بار ایجاد مطلب و وبلاگ و گسترش فایل و تصویر و فیلم و ... دست در دست هم با این ملحدین مبارزه کنیم.

به خدا مهدی فاطمه تنهاست اگه من و تو و دیگری و دیگران کمک نکنیم پس کی باید کمک کند.

اجرتان با مولا

نمونه ای از سرچی که بنده با نام امام نقی انجام دادم در زیر می بینید و از قرار دادن تصاویر چون خیلی متاسف شدم معذور شدم و تنها سرچی که انجام می دهید می بینید که چه مطالبی ظاهر می شود.

متاسفم ولی برای اینکه ببینید چه کردند

برچسب امام نقی جوک را تایپ کنید

از ابزار زیر سرچ کنید

 


در اين وبلاگ در كل اينترنت

برای همکاری در این کمپین می توانید با مدیر وبلاگ در ارتباط باشید.

برای ساخت تصاویر در این زمینه به وبسایت دیزاین آن که لوگوی آن در وبلاگ قرارداده شده است مراجعه نمایید.

برای اینکه همکاری کنید می توانید برچسبهای مربوط به امام علی نقی ع را در گوگل پیدا کنید و برای ما در نظرات همین پست ارسال نمایید و ی اینکه با عضویت در این وبلاگ و با ارسال پستهایی با برچسبهای داده شده زیر در این امر ما را یاری کنید و در این ثواب شریک باشید.

اجرتان با مولا

برچسبها:

امام نقی ع،کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان،imam naghi.imam nagi,imamnagi،پایگاه هتاکین،امام علی نقی هادی.امام دهم

امام نقی،کمپین حمایت از امام نقی ع،کمپین یادآوری حمایت از امام نقی،کمپین امام نقی،کمپین امام نقی ع،کمپین عاشقان امام نقی،عشقم امام نقی،کمپین عاشقان امام نقی ع،کمپین امام دهم،کمپین امام هادی ع،امام دهم علیه السلام،امام هادی علیه السلام،امام نقی علیه السلام، کمپین امام نقی،imamnaqi،imam naqi،naqi،کمپین امام هادی،campaign imam naqi،

 



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: کمپین مبارزه با اهانت کنندگان ، ،
----- -----
برچسب‌ها: