داریم واقعا نه داریم 1
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

داریم واقعا نه داریم 1

مراجع فرهنگی: مراجع فرهنگی یعنی کی؟ یعنی علما،اساتید،روشنفکران انقلابی،هنرمندان متعهد اینها نگاه نقادانه خودشون رو نسبت به اوضاع فرهنگی کشور همچنان داشته باشند... نقاط ضعف را نقاط منفی را به رخ ما مسئولین بکشانند...گاهی می شه که مسئول متوجه نیست که چه داره می گذره توی متن جامعه اما اون جوان در متن جامعه اس اون می فهمد این همان عزم ملی و مدیریت جهادی در زمینه فرهنگ است.

سخنرانی 

«مقام معظم رهبری دامت برکاته»

در اول فروردین 1393 مشهد مقدس

 

این مطلب تنها یک اطلاعیه است و هیچ قصدی نداریم

 

و فقط جهت اینکه بدانید که یه خورد چششمون رو بیشتر باز کنیم

 

با سلام

قرار است در اینجا عجیب ترین مسائل فرهنگی که زمانی برای ما محدودیت بود ولی الان برای بعضی ها کاملا عادی است و بوده ولی برای مایی که زمانی محدودیت بود و الان می بینیم و می گیم که این چنین مسائلی اشتباه بوده ، نبوده ، داریم ، نداریم که بعضیا انجام می دهند و اگه ازشون هم بپرسیم با پاسخ اینچنینی آنها مواجه می شویم که می گویند الان شرایط فرق کرده فکرت مال قدیمه شما عقب افتاده هستید الان همه چیز عوض شده و ما اینجاست که می خواهیم به مسئولین محترم می خواهم بگوییم: داریم نه واقعا داریم چنین چیزی پس با ما همراه باشید.

امروز داشتم توی فضای مجازی سرچ می کردم که یه هویی من چیزی نمی گم خودتون ببینید.

و به نظرتون نبایستی بگیم داریم نه واقعا داریم

تبلیغاتی که دهه 60 تایی اون زمان اگه توی تلویزیون پخش می کردند پدر مادرانشان می گفتند وای وای خدایا حرام است نگاه نکن و یکی از دلایل ممنوعیت ماهواره و سی دی وویدئودر آن زمان همین بود ولی الان ما داریم توی فضای مجازی با چه تبلیغاتی مواجه می شویم اشاعه فرهنگ غربی Girl Friend بله پس شروع کنیم به گوشزد.

می تونید در ادامه خودتون بخونید و شکل ها را هم ببینید:

آیا دوست دختر می خواهید آیا به دنبال دوست دختر مورد علاقه ات هستی پس عجله کنید با خرید این نرم افزار بدون اینکه مخ بزنید دوست دختر مورد علاقه اتان را بیابید و جالبتر درگاه پرداخت هم یکی از بانکهای معتبر کشوری است و اگه این اعمال رو ببینید و به مسئولین نگیم داریم نه واقعا داریم بایستی بله.....

 

 

 آدرس این تبلیغ 

داریم

من واقعا چی بگم

به نظر من به این می گویند فرهنگ غالبی و پنهان غربی که دارند یواش یواشبه ما تزریق می کنند و حالا بشینید و هی به مسئولین چیزی نگید.

من می گم کاری هم به شما ندارم

مسئول محترم داریم نه واقعا چنین چیزی داریم.


کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: داریم واقعا نه داریم... ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:نه واقعا داریم,داریم,واقعا داریم,نه داریم چنین چیزی,فرهنگی ,مسائل فرهنگی,هنجار شکنی, ] [ 15:37 ] [ .:.حماسه ظهور.:. ]
[ ]