مداحی مساوی نیست با موزیک
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

مداحی مساوی نیست با موزیک

مداحی . مداح انگلیسی . مداحی به سبک خواننده ها

خوشا به حال ما که لفظ شیعه را به خود بستیم. در قرن 21، فهمیدیم معروف شدن در مداحی فقط استفاده از نوع سبک است. یعنی هر کس بتواند از سبک های جدیدترین آهنگ ها مداحی بسازد، معروف می شود. این اتفاق تنها برای مداحان تازه معروف شده نیست. این سبک که مداحان بزرگی مانند: سید علی مؤمنی (اسیر عشق- شهرام شکوهی)، جواد مقدم (این اولین باره- محمد علیزاده)، حسین سیب سرخی (یا حبیبی- علی عبدالمالکی)، عبدالرضا هلالی(عشق اول- مهدی احمدوند) ، روح الله بهمنی( رگ خواب- محسن یگانه) و ... از آن استفاده می کنند، باعث جذب مخاطبین زیادی شده. واقعا اینگونه مخاطب جمع کردن ارزش دارد؟ جدیدا هم که مداح جوانی، با اجرای سبک ابی و شادمهر(رویایی دارم) توانسته برای خود نامی دست و پا کند. این شخص عزیز که مرتضی خادمی نام دارد، توانسته با این سبک(که از لینک زیر می توانید دانلود نمایید) مخاطبان جدیدی پیدا کند. یک سؤال. این افراد با چه رویی در آخر جلسه از امام زمان(عج) کمک می خواهند و برای تعجیل در فرجش دعا می کنند؟ من به شخصه به حاج عبدالرضا هلالی ارادت خاصی دارم. اما بعد از اینکه این گونه چیز ها را می بینم و می شنوم، ........ . جای تأسف دارد. از این اتفاقات کم پیش نیامده. اگر بخواهم مداحانی که از این سبک ها استفاده می کنند را نام ببرم، دچار کمبود جا در وب می شویم. اسامی را که در بالا نوشته ام، فقط محض شناخت فرد خاص نیست. گفتم و می گویم این گونه افراد زیاد اند. تازه، این سبک ها متناسب با فرهنگ قومی ماست. اما افرادی دیگر از سبک ترانه های اروپایی و غربی نیز استفاده می کنند که دیگر جایی برای آن ها نمی گذاریم.

بنیامین بهادری در آخرین گفتگوی خود راجع به آلبوم جدیدش این گونه گفته: برای ترانه های آلبومم، از برخی از مداحان مشاوره گرفتم.

این به چه معنی است. موزیک را با مدح ائمه اشتباه نگیریم.

                                                                            

روح الله بهمنی (رگ خواب این دل - محسن یگانه)    

سید علی مومنی (اسیر عشق- شهرام شکوهی)

عبدالرضا هلالی (عشق اول- مهدی احمدوند)
جواد مقدم (این اولین باره- محمد علیزاده)

حسین سیب سرخی( یا حبیبی- علی عبدالمالکی)

مرتضی خادمی ( رویایی دارم- شادمهر و ابی)

ادامه دارد...

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،حماسه ظهور،کمپین عاشقان ظهور ، امام مهدی ، امام زمان ،عکس امام زمان عج ،مهدویت،استاد پناهیان ، حماسه ظهور



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: داریم واقعا نه داریم... ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:مداحی به سبک خواننده , مداحی , مداح انگلیسی, ] [ 11:1 ] [ .:.حماسه ظهور.:. ]
[ ]