حماسه ظهور
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

حماسه ظهور

 باسلام

برای بهبود سایت در نظر سنجی زیر شرکت نمایید و در صورت تمایل برای همکاری در سایت عضو شوید و برای ما مطالب ارسال کنید نظر سنجی قابلیت شرکت چند باره دارد و می توانید چندین بار در نظر سنجی شرکت نمایید متشکرم از اینکه ما را در بهبود سایت یاری می دهید.

 

 

 

 

 



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

zeynab
ساعت12:15---12 شهريور 1394

پاسخ:متشکر از شما


صبح ظهور
ساعت22:55---31 فروردين 1394
ببخشید چگونه میتونم برای شما به عنوان نویسنده اکانت بسازم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام توی وبلاگتون نظر دادم گفم چطور بسازید


صبح ظهور
ساعت21:40---31 فروردين 1394
سلام علیکم
شما چطوری صدای رهبر را روی وبلاگتان قرار دادین؟؟؟؟؟

پاسخ:سلام توی وبلاگتون نظر دادم گفتم به چه صورت اینکار رو انجام بدید


صبح ظهور
ساعت21:35---31 فروردين 1394
سلام علیکم
الحمدالله
خیلی خیلی ممنون از اینکه به فکر وبلاگ بنده هستید.ببخشید می توانم در خواستی از شما کنم بنده خیلی وقت ندارم که مطلب بگذارم .چه کار کنم؟؟؟
تشکر
پاسخ:سلام توی وبلاگتون نظر دادم گفتم چه طور این کار رو انجام بدید


yoyo
ساعت12:57---13 فروردين 1394
سلام
تشکر و قدر دانی از وب پر محتواتون
اگر خواستید به منم سر بزنید
مرسی


se7en
ساعت13:32---8 فروردين 1394
باتشکر فراوان وبت عالیه برادر باتشکر رادیوجوان
پاسخ:سلام ممنون از شما اجرتان با مولا من هم شما را لینک کردم همیشه ب ما سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: فیلم ها ، ،
----- -----
برچسب‌ها: