فصل خزان مطلب ارسالی از امیررضا
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

فصل خزان مطلب ارسالی از امیررضا

شعری در مورد امام زمان عج . کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله . شعر در مورد امام مهدی عج

تقویم، روی فصل خزان ایستاده است
گویا پس از تو نبض زمان ایستاده است

حس می کنم که پشت همین چشم های شاد
مردی همیشه دل نگران ایستاده است

در تو هزار بغض سَترون نشسته است
در من هزار دردِ  نهان ایستاده است

در چشم هات، این دو پریشان و در به در
طرح دوتا پلنگ جوان ایستاده است

این واژه های تلخِ معطل  درون من
دیری در انتظار بیان ایستاده است

پشت درچه های شب آلود ذهنِ من
اندوه شاعرانِ جهان ایستاده است

پاییز در  دقایق من مکث کرده است
انگار بی تو نبض زمان ایستاده است.

 

منبع



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اشعار مهدوی ، ،
----- -----
برچسب‌ها: