ما باید ظهور کنیم
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

ما باید ظهور کنیم

سلام آقا جان الان کجایی چند سال تنهایی کشیدی چند سال این همه جور ظلم را دیدی و تحمل کردی چند سال دیگر می خواهی این همه جور و ظلم را ببینی و تحمل کنی تو کیستی واقعا تو کیستی تو از انسان هم فراتر هستی ما که تحمل ذره ای سختی و غم و اندوه را نداریم در رابطه با شما چه باید فکر کنیم شمایی که از همان آغازین سالهای عمر 5 سالگی به امامت رسیدید و تا کنون دارید این همه سختی و ظلم و جور را می بینید و تحمل ی کنید واقعا در این دنیای پر از جور و ظلم وستم کیست که ذره ای به فکر شما باشد و حتی لحظه ای هم به این فکر کند که شمایی که این همه مشقت را دیدید چگونه بر این مصائب فائق آمدید من که اکنون دارم می نویسم دیگر نمی توانم تحمل کنم یا مولا دیگر وقتش رسیده که بیایی و به این همه جور و ستم پایان دهی.

اکنون من از همه می خواهم که بیایید ظهور کنیم و از آقا بخواهیم که بیاید و ببینیم که در زمانه چقدر اتفاقات مشابه داشتیم ولی باز زیر حرفمان زدیم و به اینجا رسیدیم و روز به روز هم داریم چوب کارهای پیشینیانمان را می خوریم بله اتفاقاتی که برای حضرت علی افتاد و باز برای امام حسین در واقعه کربلا و همه و همه که خوانده ایم که با چه اتفاقات تلخی گذشت اکنون وقت آن است که من، تو ، ما ، شما و همه به خودمان بیاییم و ذره ای به این فکر کنیم که چرا حضرت تا کنون ظهور نکرده و چرا اینقدر تنها مانده و چرا و چرا بله دیگر طاقت نوشتن ندارم.......

من به تنهایی نمی توانم تو هم به تنهایی نمی توانی همه با هم ظهور کنیم تا مولامان هم انشالله ظهور کنند.

بحق محمد و آل محمد.

صلوات

 

 



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: درد و دل با آقا ، ،
----- -----
برچسب‌ها: