رونمایی آمریکا از گروه تروریستی خراسان
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

رونمایی آمریکا از گروه تروریستی خراسان

رونمایی آمریکا از گروه تروریستی خراسان

آمریكا از تشكیل یك گروه تروریستی زیرزمینی جدید با نام "خراسان" که گروهی بسیار خطرناك‌تر از داعش هستند، خبر می‌دهد. جیمز كلپر (James R. Clapper) مدیر اطلاعات ملی آمریكا تأکید كرده که خراسان هم‌ اكنون در منطقه فعالیت می‌كند و می‌تواند همچون داعش تهدید بزرگی علیه ایالات ‌متحده آمریكا به شمار رود. ظاهراً خراسان گروهی است که از افغانستان ریشه گرفته و با توجه به اینکه مدعی هستند افغانستان جزئی از خراسان بزرگ است، نام خود را "خراسان" انتخاب کرده‌اند که در دو یا سه روز اخیر به کلمه‌ای مرموز در رسانه‌های جهان تبدیل شده است. Fiscal Times در شرح رهبر گروه خراسان می‌نویسد: "محسن الفضلی (۳۳ ساله و کویتی‌الاصل) رهبر گروه خراسان است که هدف خود را نابودی آمریکا و غرب معرفی کرده است.

او کوتاه و ریزنقش است و چشمانی فارغ از هر گونه احساس دارد. وی یکی از معدود اعضای القاعده است که در پروژه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و حمله به برج‌های دوقلو نقش داشت و هنوز زنده و آزاد است. او در آن زمان، تنها ۲۰ سال داشت. پس از آن نیز روابط نزدیک خود با ابومصعب الزرقاوی را حفظ کرد و بعد از اینکه القاعده فعالیت خود را در سوریه شروع کرد، به آنجا نقل مکان کرد و در میان اعضای جبهه ‌النصره جای گرفت. الفضلی، ابتدا در شمال افغانستان برای القاعده می‌جنگید، سپس به چچن رفت تا علیه روسیه بجنگد. او در سوریه تمامی فنون رزمی اعم از کار با انواع سلاح‌های سنگین و مواد منفجره را که پیشتر آموخته، پیاده می‌کند.

james-clapper

کاترین زیمرمن (Katherine Zimmerman)‌ تحلیل‌گر ارشد موسسه American Enterprise و کارشناس مسائل القاعده می‌گوید: "الفضلی یک مبارز کهنه‌کار بود که به سرعت مدارج ترقی را در شبکه القاعده پیمود. تا كنون اطلاعات ذیل درباره تركیب اعضا و اهداف و روش‌ها و توانمندی این گروه در برخی منابع غربی منتشر شده اند:

-تركیب اعضای این گروه، چند ملیتی و بیشتر از افغانستان، پاكستان، یمن، سوریه و برخی كشورهای اروپایی هستند.

-دستور كار اصلی این گروه هدایت و اجرای عملیات خرابكاری در كشورهای اروپایی است. بر اساس بر‌آوردهای دستگاه‌های جاسوسی سری آمریكا، افراد مسلح وابسته به خراسان برای آزمایش راه‌های جدید انتقال مواد منفجره از گیت فرودگاه‌ها با سازندگان بمب شاخه القاعده در یمن همكاری می‌كنند.

-برآوردهای اطلاعاتی غربی نشان می‌دهد كه این گروه، توانمندی‌های خاص‌تری نسبت به گروه‌های مشابه خود دارد. این گروه، توانایی انتقال مواد منفجره با ابعاد سنگین‌تر و پیچیده‌تر به اروپا را دارا است.

-این گروه، شبکه‌ای از شهروندان با ویزای آمریکایی را در اختیار دارد كه می‌توانند با حساسیت كمتری به هواپیماهای آمریکایی دسترسی داشته باشند.

این در حالی است که چند روز پیش ستاد فرماندهی مركزی ارتش ایالات متحده اعلام كرد كه هواپیماهای جنگی آمریكا 8 حمله هوایی به مواضع گروه خراسان انجام داده‌اند. در بیانیه این ستاد، آمده‌ كه این هشت حمله برای جلوگیری از طرح حمله قریب‌ الوقوع علیه ایالات متحده و منافع غرب توسط شبکه‌ای از اعضای قدیمی و باتجربه القاعده كه با نام گروه "خراسان" هم شناخته می‌شوند، انجام گرفته است. اگر چه برخی از به هلاکت رسیدن الفضلی خبر داده‌اند، اما هنوز مرگ وی توسط منابع رسمی تأیید نشده است."

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرند که ائتلاف ضد گروه تکفیری داعش تشکیل شده و همزمان از گروه افراطی‌تر جدید تحت عنوان خراسان رونمایی می‌شود. اما در این بین، یک نکته واضح و مشخص است که تا زمینه‌های اجتماعی و دخالت‌های دول غربی در کشورهای منطقه از بین نرود، نمی‌توان امیدوار بود که با بمباران، فعالیت گروه‌های تروریستی از بین برود. به گفته مقام‌های آمریکایی، شبهه ‌نظامیان خراسان اساساً برای جنگ با دولت "بشار اسد" رئیس‌جمهور سوریه به این کشور نرفته‌اند، بلکه آن‌ها از سوی "ایمن الظواهری" رهبر القاعده اعزام شده‌اند تا اروپایی‌ها و آمریکایی‌هایی را که گذرنامه غربی دارند، جذب کنند. این روش به آن‌ها امکان می‌دهد تا بدون آنکه از مراحل امنیتی زیادی عبور کنند، به سادگی وارد هواپیماهای مسیر آمریکا شوند.

katherine-zimmerman

علاوه بر این، اسناد محرمانه ارزیابی اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهد که شبهه ‌نظامیان خراسان با بمب سازان القاعده‌ای یمن در ارتباطند تا راه‌های عبور یک بمب از تجهیزات امنیتی فرودگاه را بررسی کنند. مقام‌های آمریکایی هراس دارند که شبهه ‌نظامیان خراسان این مواد انفجاری پیچیده را به دست اعضای غربی گروهشان برسانند و از این طریق این مواد وارد هواپیماها شود. دولت "اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا گفته که گروه تروریستی دولت اسلامی موسوم به داعش بیش از 150 بار طی هفته‌های اخیر در عراق هدف حمله قرار گرفته، اما این گروه، تهدید قریب ‌الوقوعی علیه آمریکا نیستند، ولی گروه خراسان که هدف اقدامات نظامی آمریکا قرار ندارد، تهدید جدی‌تری علیه آمریکا محسوب می‌شوند.

در همین راستا، در قسمت دوازدهم از فصل چهارم سریال Person of Interest، چهار مسلمان افراطی به نام‌های مسعود شمار، طریق الجهانی، عثمان احمد و یاسین سعید نمایش داده می‌شوند که قصد انجام عملیاتی خرابکارانه در دتیرویت را دارند! آن‌ها از طریق اینترنت، برای گروهی تروریستی موسوم به "خراسان" عضوگیری می‌کنند و به صورت الکترونیکی از منطقه نامعلومی در کشور دبی، پول به حساب آن‌ها واریز می‌شود. حال دولت آمریکا برای حفاظت از کشور و مردم دیترویت وارد عمل شده و همه تروریست‌ها را از پای درمی‌آورد! در این فیلم، درباره تروریست‌ها این‌طور توضیح داده می‌شود که: "آن‌ها همگی مهندسین ارشد نرم‌افزار هستند که مدارک خود را از دانشگاه‌های معتبر آمریکا دریافت کرده‌اند. سه نفر از آن‌ها تبعه عربستان و یکی دارای تبعیت دوگانه عربستان-آمریکا است. همه آن‌ها عضو گروهی به نام خراسان هستند و برای این گروه اقدام به عضوگیری می‌کنند." در ادامه مشخص می‌شود که گروه خراسان در واقع توسط سیستم نظارتی مخفی آمریکا راه‌اندازی شده و قصد دارد با جذب نیروهای متخصص مسلمان، علیه آمریکا اقدام نماید!

طبق اطلاعات موجود در این فیلم، گروه خراسان، بخشی از نقشه خود آمریکا است و هیچ ارتباطی با مسلمانان ندارد! اما مسلمانان را علیه آمریکا ساماندهی می‌کند. با این حساب، می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که آمریکا قصد دارد تا قیام خراسانی را قیامی ساخته و هدایت شده توسط خود معرفی کند و این‌ طور القاء نماید که این کشور هدایتگر و جریان ساز واقعی مسائل آخر الزمان است و برای همراه بودن با این جریان، باید با آمریکا در یک جبهه فرار داشت! البته کشور آمریکا بارها و بارها با شبیه‌سازی منجی و وقایع آخر الزمانی سعی در گمراهی اذهان عمومی جهان داشته و هر بار هم با معرفی خود به ‌عنوان تنها کشور مسلط به اوضاع، سعی کرده تا مسیر جریان حق را منحرف کرده و با نفوذ و ایجاد شکاف در آن، جریان را به نفع خود تغییر دهد! خیال باطلی که هنوز از آن ناامید نشده است. حال ببینیم که خراسانی واقعی کیست و در مورد او و پرچم‌های سیاه در روایات اسلامی چه مدارکی وجود دارند.

latest

یخرج شاب من بنی هاشم بکفه الیمنی و باتی من خراسان برایات سود بین یدیه شعیب بن صالح یقاتل اصحاب السفیانی فیهز مهم (الملاحم و الفتن ص52 باب97) "جوانی از بنی‌هاشم (سید) از خراسان با پرچم‌های سیاه قیام می‌کند که در کف دست راست او خالی (علامتی) است و پیشاپیش او مردی بنام شعیب بن صالح است که با لشکریان سفیانی می‌جنگد و آن‌ها را شکست می‌دهد."

پرچم‌های سیاهی از مشرق به اهتزاز درمی‌آیند که با مردی از اولاد ابوسفیان می‌جنگند و زمینه فرمان‌برداری از مهدی (عج) را فراهم می‌آورند. پرچم‌های سیاهی که از خراسان درمی‌آیند، در کوفه فرود می‌آیند. هنگامی ‌که مهدی (عج) ظهور کند، این پرچم‌ها برای بیعت به حضور آن حضرت گسیل می‌شوند. (بحارالانوار ج 52 ص 267)

خروج سفیانی، یمانی و خراسانی در روز واحد از ماه رجب یک سال خواهد بود. (الحاوی للفتاوی ج 2 ص 126)

پرچم‌های سیاهی از خراسان به اهتزاز درمی‌آیند که چیزی نمی‌تواند از پیشروی آن‌ها جلوگیری کند تا در بیت‌ المقدس فرود آیند و استقرار یابند. (ملاحم و الفتن ص 43 – روزگار رهایی ص 1036)

پرچم‌هایی بدون علامت که نه از پنبه و نه کتان و نه حریر هستند، از مشرق زمین می‌آیند. در سرنیزه ‏هاى آن‌ها مهر "سید اکبر" زده شده است. قائد آن‌ها مردى از خاندان پیغمبر است. آن پرچم‌ها در شرق پدید مى‏آیند و بوى آن مانند مشک معطر به غرب می‌رسد. ترس و رعب آن‌ها یک ماه پیش از آمدنشان، همه ‌جا در دل مردم قرار می‌گیرد. آنگاه در کوفه‏ فرود می آیند و اولاد ابوطالب به خونخواهی پدران خود قیام می‌کنند. (مهدى موعود-ترجمه جلد سیزدهم بحار، متن، ص: 1060 الزام الناصب – جلد دوم- چاپ بیروت . الغصن الثامن - الآیة الثانیة عشرة - ص 120 بحار الأنوار، ج 52، ص 274، ب 25، ح 167.)

گنجى در طالقان هست که از طلا و نقره نیست و پرچمى است که از روزى که آن را پیچیده‏اند، برافراشته نشده و مردانى هستند که دل‌های آن‌ها مانند پاره‏هاى آهن است. شکى در ایمان به خدا در آن راه نیافته و در طریق ایمان از سنگ محکم ‏تر است. اگر آن‌ها را وادارند که کوه‏ها را از جاى بکنند، از جای کنده و از میان برمی‌دارند. (مهدى موعود-ترجمه جلد سیزدهم بحار، متن، ص: 1117)

می‌بینید که روایات در این مورد به ‌صراحت به خروج فردی از منطقه‌ای که به خراسان معروف است، اشاره دارد و به همین دلیل، وی را خراسانی معرفی می‌کنند. با این حال، آمریکا سعی دارد تا با تحریف این واقعیت، منطقه خراسان را به نام گروهی تروریستی و خواهان برقراری حکومت جهانی اسلام! تغییر داده و به این ترتیب نگاه‌ها را سمت منطقه خراسان منحرف کرده و در انتخاب جبهه درست ایجاد شبهه نماید. ببینید عمق استراتژی دشمن تا کجا پیش رفته و آن‌ها تا چه حد با روایات و احادیث ما آشنایی دارند.

موضوعی که شاید کمتر در بین قشر عام به آن توجه شده باشد و این‌گونه شبهات بتواند در عقاید مذهبی آن‌ها خدشه وارد کند. و در نهایت، دقت در این موضوع بسیار راهگشا خواهد بود که ببینیم چرا درست زمانی که دولت فرانسه با یک خودزنی ساختگی باب توهین و فشار به مسلمانان را می‌گشاید و کاریکاتور توهین‌آمیزی از پیامبر (ص) را در تیراژ بالا به چاپ می‌رساند و در سویی دیگر دولت بلژیک هم به فاصله چند روز خبر از دستگیری چند تروریست مسلمان را منتشر می‌کند و پس از آن آلمان و آمریکا هم همین سناریو را دنبال می‌کنند، در یک سریال بسیار محبوب و پرطرفدار موضوع مسلمانان تروریست مطرح می‌شود!

حضور داعش با پرچم‌های سیاه، استفاده از نام خراسان برای یک گروه تروریستی و حمله تروریست‌های داعشی به شهرهای اروپایی و همزمانی این رویدادها با هم، چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ آیا همه این‌ها اتفاقی است یا در پس این نمایش، آمادگی اذهان عمومی برای پذیرش جنگی دیگر نظیر 11 سپتامبر نهفته است؟ اگر چنین است، این بار نوبت کدام کشور است؟ ایران؟ یمن؟ لبنان؟ یا پروژه‌ای به مراتب بزرگ‌تر و خطرناک‌تر؟ شاید شروع جنگ جهانی سوم؟

11111

منبع:vgpostmortem.ir


کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:گروه خراسانی,امام زمان,آخر الزمان,, ] [ 1:25 ] [ .:.حماسه ظهور.:. ]
[ ]