مصداق سفیانی کیست
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

مصداق سفیانی کیست

سلام و درود به حضور تمامی عزیزان

همانطوریکه عزیزان اطلاع دارند سفیانی از افرادی است که چند ماه مانده به ظهور حضرت در ماه مبارک رجب همزمان با یمانی و سید خراسانی( در یک روز) از ناحیه شامات(که شامل 5 منطقه است) خروج  کرده  و با تصرف سوریه و عراق لشگری را برای یافتن و قتل امام زمان(عج) به طرف مکه می فرستد که این لشگر در بین راه مدینه ومکه در منطقه ای بنام « بیداء» به زمین فرو رفته و نابود خواهند شد ، جنایتهای سفیانی در سوریه و مخصوصا در عراق وحشتناک است ، صدها هزار نفر از مردم بیگناه به دست او کشته خواهند شد تا اینکه توسط  لشگر سید خراسانی که از ایران قیام کرده و رهسپار عراق گردیده است ، شکست خورده و نابود می گردد.

در روایات آمده است سفیانی با حمایت صهیونیستها و غربی ها در سوریه(ویا اردن) کودتا می کند و سپس یک گروه به نام بنی کلب از او حمایت می کنند ، بنی کلب جماعتی هستند که بخشی از آنها در ارتش اسرائیل ، بخشی در سوریه و بخشی در لبنان زندگی می کنند.(۵)

دیروز استاد عزیزی که در مورد مصادیق شخصیتهای ظهور برایمان پیام فرستاده بودند ، پیام دادند و بصورت تلفنی چند ساعتی!! صحبت کردیم در مورد اکثر نشانه های ظهور و مخصوصاً سفیانی که ایشان مصداق مورد نظر را با دلیل و برهان و روایات ثابت کرد که 80 درصد روایات بر او منطبق بود و از لحاظ عقلی و سیاسی هم مصداق بودن فرد مورد نظر برای سفیانی بسیار مناسب است ، ایشان از بنده قول گرفتند که بعلت احتمال بروز فتنه های مختلف و تحت فشار قرار گرفتن شیعیان باید جداً از طرح نام این مصداق خودداری شود که بنده هم متعهد شدم.

قبل از ظهر امروز خیلی با خودم کلنجار رفتم که مطالبی بصورت مبهم همراه با اشاراتی در وبلاگ بزنم و در نهایت بعد از نماز ظهر و عصر استخاره کردم این آیه آمد :

ما در قرآن برای هدایت آنها مثال زیادی بکار بردیم  ، ولی بیشتر باعث جدل انسانها (گفتگوی بی حاصل و مضر در مورد مثالها) شد      کهف - ۵۴

اینگونه برداشت کردم که فعلاً مطرح کردن نام وی قطعاً به صلاح نیست.

 ولی بدانید که ایشان از افراد ظاهراً مسلمانی است که در سالهای گذشته بارها و بارها مواضع ضد شیعی در صحبتهایش ابراز کرده است و با اسرائیل رابطه آشکار و پنهان گسترده ای دارد علی الظاهر الان لشگر او قدرت زیادی ندارد ولی مدتی بوده است که به صورت مخفی و آشکار به تجهیز سپاه خود پرداخته و به ناگاه با قدرتی مهیب و شیطانی خروج کرده و کشتارهای وسیعی انجام خواهد داد احتمالا به صورت پنهانی و آشکار با نیروهای  استکبار و صهونیست نیز یاری می شود  برای  اجرای طرح خاورمیانه جدید ، خاورمیانه ای  بدون قدرت و حضور شیعیان!

عکس های وی در اینترنت قابل دسترسی است البته نه با نام سفیانی و پرچم و محل خروج وی و برخی نشانه های ذکر شده  دقیقا آن چیزی است که در روایات ذکر شده است.

بار دیگر فرمایشات استاد را مرور می کنیم :

مقاله ی سفیانی نیز که در حدود 78 صفحه و همراه با اسناد، مدارک و تصاویر بی شماری است در حدود 1 سال پیش توسط بنده تالیف شده است و حتی برخی از خواص نیز آن را قابل توجه و قرین به واقعیت دانسته اند، اما به دلیل فتنه هایی که ممکن بود انتشار آن در پی داشته باشد، این مقاله هنوز انتشار نیافته است.

این را نیز به شما مژده می دهم که ان شاء الله در طی یکی دو سال آینده، وقایعی در منطقه به وقوع خواهد پیوست که آخرین موانع ظهور حضرت (عج) را رفع خواهد نمود. در ضمن بدانید که سفیانی در حال حاضر زنده و مشغول تامین قوا است (البته نه آن شخصی که ادعا می شود با شیخ بهلول (ره) دیدار کرده است.) بلکه سفیانی در حال حاضر زنده، قدرتمند، و مشغول نقش آفرینی در خاورمیانه است و حتی نسب و پرچم وی نیز مطابق توصیف روایات می باشد ولی هنوز خروج نکرده است. ان شاء الله در زمان مناسب به انتشار تصاویر وی، نسب وی، پرچم او، ارتباطش با یهود و محل خروج وی خواهیم پرداخت. اما فعلاً انتشار آن به صلاح نیست.

.......................................

نکاتی که باید مورد توجه جدی باشد :

1-     ما خودمان در جسارت مصداق یابی و صراحت در بیان آن شاید پیشتاز باشیم ولی بصورت جدی تاکید داریم  اگر عزیزانی با تحقیق و جستجوی جداگانه توانستند به مصداق سفیانی پی ببرند ، قطعاً با توجه به احتمال بروز فتنه ها از انتشار آن خودداری کنند تا زمان مناسب خود!

2-     پرداختن به این مباحث نباید ما را از مباحث مهم سیاسی روز جامعه و جهان غافل کند که آن مهم تر است که شیعیان در حال حاضر اگر تکلیف خود را بخوبی انجام ندهند ، قطعاً تاخیر در ظهور پیش خواهد آمد

3-     هدف اصلی از پرداختن به این مباحث و مصداق یابی ، یقین به نزدیک بودن ظهور و تلاش مضاعف برای آمادگی همه جانبه است و بدون پرداختن به هدف اصلی و کسب آمادگی طرح و پیگیری این مباحث بیشتر به یک بازی شبیه  خواهد بود.

4-     مصادیق شخصیتهای ظهور و نشانه های نزدیکی آن را باید در حد توان، مخصوصاً در بین عوام مطرح نمود و آنها را به در پیش بودن این واقعه الهی آگاه کرد که قطعاً اثرات بسیاری دارد مخصوصاً بر روی جوانان، ولی نکته ای که باید لحاظ   شود این است که هدف اطلاع رسانی باشد و نه تلاش و جدل بیهوده برای اثبات مصادیق و این می طلبد که عزیزان با مطالعه بر مباحث ظهور و دلایل و نشانه های نزدیکی ظهور مسلط  باشند.

۵-     یکی از اساتید و محققین برجسته مهدویت - کنگره آخرالزمان شناسی - دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) - آبان ماه ۸۸ -( قابل ذکر است است محقق مذکور که مصداق سفیانی را در ۷۸ ص اثبات فرموده اند  با محقق سخنران کنگره آخرالزمان شناسی یکسان نیست)


کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: سفیانی کیست؟ ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:مصداق سفیانی کیست,ظهور نزدیک است, ظهور فرج, نزدیکی ظهور , , , ] [ 10:50 ] [ روح الله یوسفی ]
[ ]