کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

داریم نه واقعا داریم (2)

پارتی های مختلط دانشجویی در اراک،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله.کمپین عشاق مهدی،داریم نه واقعا داریم،داریم،

.... مراجع فرهنگی: مراجع فرهنگی یعنی کی؟ یعنی علما،اساتید،روشنفکران انقلابی،هنرمندان متعهد اینها نگاه نقادانه خودشون رو نسبت به اوضاع فرهنگی کشور همچنان داشته باشند... نقاط ضعف را نقاط منفی را به رخ ما مسئولین بکشانند...گاهی می شه که مسئول متوجه نیست که چه داره می گذره توی متن جامعه اما اون جوان در متن جامعه اس اون می فهمد این همان عزم ملی و مدیریت جهادی در زمینه فرهنگ است.

سخنرانی

«مقام معظم رهبری دامت برکاته»

در اول فروردین 1393 مشهد مقدس

این مطلب تنها یک اطلاعیه است و هیچ قصدی نداریم

و فقط جهت اینکه بدانید که یه خورد چششمون رو بیشتر باز کنیم

با سلام

قرار است در اینجا عجیب ترین مسائل فرهنگی که زمانی برای ما محدودیت بود ولی الان برای بعضی ها کاملا عادی است و بوده ولی برای مایی که زمانی محدودیت بود و الان می بینیم و می گیم که این چنین مسائلی اشتباه بوده ، نبوده ، داریم ، نداریم که بعضیا انجام می دهند و اگه ازشون هم بپرسیم با پاسخ اینچنینی آنها مواجه می شویم که می گویند الان شرایط فرق کرده فکرت مال قدیمه شما عقب افتاده هستید الان همه چیز عوض شده و ما اینجاست که می خواهیم به مسئولین محترم می خواهم بگوییم: داریم نه واقعا داریم چنین چیزی پس با ما همراه باشید.

موضوع امروز:

!!!سعی برعادی جلوه دادن!!!

shocked smiley 

 

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: داریم واقعا نه داریم... ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ ]

بادی وزید.... مطلب ارسالی از بنت الزهرا

image

به متوکل گفتند: «هیچ کس این چنین رفتار نمی‏کند که تو در مورد علی بن محمد تقی علیه‏ السلام با خود رفتار می‏کنی، زیرا هر وقت وارد منزل تو می‏شود، هر کس که در خانه است او را خدمت می‏کند به حدی که نمی‏گذارند که پرده را بلند کند و در را باز کند و اگر مردم این را بدانند می‏گویند: «اگر خلیفه به شایستگی او برای این امر معتقد نبود به این نحو با او رفتار نمی‏کرد.» بگذار وقتی داخل خانه می‏شود خودش پرده را بلند کند و مثل بقیه باشد.

پس متوکل دستور داد که کسی به امام هادی علیه‏ السلام خدمت نکند و پرده را از جلوی او بلند نکند. متوکل بسیار اهتمام داشت که از خبرها و مطالبی که در منزلش واقع شده مطلع شود، به ناچار کسی را گماشته بود که خبرها را برای او می‏نوشت.
پس آن مرد برای متوکل نوشت که: «وقتی علی بن محمد علیه السلام داخل خانه شد، کسی پرده را از جلوی او بلند نکرد، ولی بادی وزید و با قدرت آن باد، پرده بلند شد و آن حضرت بدون زحمت داخل گردید.» متوکل دستور داد که مواظب بیرون رفتنش باشند. دوباره آن گماشته ‏ی متوکل نوشت که: «بادی برخلاف مسیر باد اولی وزید و پرده را بلند کرد و آن حضرت بدون زحمت بیرون رفت.» متوکل دید که در این کار فضیلت حضرت هادی علیه ‏السلام بیشتر ظاهر می‏شود پس به ناچار دستور داد که طبق گذشته رفتار کنند و پرده را از پیش او بلند نمایند. [۱] .
(شبیه این معجزه از امام رضا علیه‏ السلام نیز دیده شده است.)

پی نوشت ها:
[۱] منتهی الآمال.

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام علی نقی (ع) (مطالب) ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

زندگی نامه امام در یک نگاه مطلب ارسالی از بنت الزهرا

image

بسم الله الرحمن الرحیم 

***أَدْخُلُ یَا مَوْلایَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ***

شناسنامه امام علی النقی (ع)

۱-نام : علی      ۲-لقب : هادی، نقی
۳-کنیه : ابوالحسن الثالث
۴-نام پدر : امام محمد تقی (ع)
۵-نام مادر : سمانه مغربیه
۶-تاریخ ولادت : ۱۵ ذی الحجه سال ۲۱۲ هجری
۷-تاریخ شهادت : ۳ رجب سال ۲۵۴ هجری
۸-طول عمر : ۴۲ سال
۹-مدت امامت : ۳۳ سال
۱۰-نام قاتل : معتز (به وسیله زهر)
۱۱-محل ولادت : صریا (در نزدیکی مدینه)
۱۲-محل دفن : سامرا
۱۳-همسر : سوسن یا حُدَیث
۱۴-تعداد فرزندان : ۴ پسر و یک دختر

طبق روایات مشهور امام علی النقی(ع) در ۱۵ذی حجه سال ۲۱۲ ه ق در محلی به نام صریا که در نزدیکی مدینه بود به دنیا آمد.امام هادی(ع) پیشوای دهم شیعیان است و پدر گرامی ایشان امام محمدتقی(ع) و مادرشان سمانه مغربیه نام دارند.
مادر امام هادی (ع) زنی با تقوا و پاکدامن بود؛ محمد بن فرح و علی بن مهزیار از امام هادی(ع) روایت کرده اند که امام فرمود : مادرم عارفه است به حق من و او از اهل بهشت است نزدیک نمی شود به او شیطان سرکش و نمی رسد به او جبار عنید و خداوند او را نگهبان و حافظ است و تخلف نمی کند از امهات صدیقین و صالحین.(منتهی الامال)

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام علی نقی (ع) (مطالب) ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

شعبده باز به هلاکت رسید مطلب ارسالی از بنت الزهرا

1_hadis-imam-naghi

شعبده بازی از هند نزد متوکل آمد. متوکل به او گفت: اگر در مجلسی عمومی حضرت هادی علیه ‏السلام را شرمنده کنی، هزار اشرفی ناب به تو جایزه می‏دهم.
شعبده باز گفت: سفره‏ی غذا را پهن کن و مقداری نان تازه‏ی نازک در سفره بگذار و مرا در کنار امام قرار بده.

متوکل دستور او را اجرا کرد تا امام دست به طرف نان برد. در همان لحظه، شعبده باز کاری کرد که نان به جانب دیگر پرید. امام دست به طرف نان دیگر دراز کرد، باز آن نان به سوی دیگر پرید. حاضران خندیدند. ناگاه امام علیه ‏السلام دست مبارکش را به صورت نقش شیری زد که بر روی پارچه متکایی بود و فرمود: «خذ عدو الله»؛ دشمن خدا را بگیر. در همان دم، آن عکس به شکل شیری درنده درآمد و شعبده باز را درید و همه‏ی بدنش را خورد، سپس به همان صورت نخستین خود در پارچه، برگشت. همه‏ی حاضران متحیر شدند. آن گاه متوکل از امام علیه ‏السلام خواست تا شعبده باز را برگرداند. حضرت فرمود: «و الله لا تری بعدها؛ أتسلط أعداء الله علی أولیاء الله»؛ به خدا سوگند! او را پس از این نخواهی دید، آیا دشمنان خدا را بر دوستانش مسلط می‏کنی؟ حاضران مجلس را ترک کردند و دیگر شعبده باز را ندیدند. [۱] .

پی نوشت ها:
[۱] بحار، ج ۵۰، ص ۱۴۶٫

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام علی نقی (ع) (مطالب) ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

کلیپ دیدنی دستان پشت پرده غرب(دجال) از استاد رائفی پور حتما دنلود کنید و ببینید

کیست که مهدی را یاری کند

و کیست که دیگر مانند حسین ، مهدی را تنها نگذارد

همه بسیج شوید

و کمک کنید که مهدی تنها نمامد

سلام

امروز کلیپی بسیار دیدنی برایتان قرار دادیم که در رابطه با شناختن آمریکاست که قرار است در آخر الزمان چه کند و همچنین چه کارهایی برای مبارزه با امام زمان انجام داده و چه کارهایی می خواهد انجام دهد پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید این کلیپ سخنرانی است از استاد رائفی پور  که به بررسی کارهایی که غرب برای آماده سازی زمینه جهانی برای مبارزه با امام زمان پرداخته است و همچنین به تشریح نفس گروه داعش و ارتباطش با حوادث آخر الزمان و همچنین دست های پشت پرده ای که می خواهند برای مقابله با امام زمان برخیزند تماما در این کلیپ آمده برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم حتما کلیپ را دانلود کنید:

 

 

 

دانلود کلیپ سخنرانی استاد رائفی پور در رابطه بادستان پشت پرده غرب کلیک کنید

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: فیلم ها ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

دجال به داعش پیوست؟! + عکس

1393, 31 شهریور 9:42 قبل از ظهر

  • کد خبر : 639288
  • منبع : اختصاصی ابنا

داعش از تولد نوزادی یک چشم خبر داد که اکنون در اختیار آنان است و تروریست‌های این گروه وی را با نام «المسیح الدجال» معرفی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی ـ تکفیری داعش با انتشار تصویری از نوزادی یک چشم در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که این نوزاد «المسیح الدجال» (مسیح دروغین) است.

پایگاه خبری "اینترنشنال بیزنس تایمز (IBtimes)" با انتشار این خبر اعلام کرد: داعش با سوءاستفاده از این تصویر، از آن به‌عنوان ابزاری برای جذب افراطی‌های مسلمان بهره می‌برد.

منبع خبر کلیک کنید

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: دجال کیست؟ ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 فروردين 1394برچسب:دجال,دجال به دنیا آمد,داعش,آخرالزمان,امام زمان,دجال کیست,امام مهدی عج, ] [ 1:20 ] [ .:.حماسه ظهور.:. ]
[ ]

برای آقا دعا کنیم!

برای آقا دعا کنیم !

امام زمان،کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،کمپین ظهور،

از روایات و ادعیه نقل شده از معصومان(علیهم السلام) برمی‏آید كه هر شیعه وظیفه دارد پیوسته برای سلامتی امام عصر(عج) خود و رفع هرگونه خطر و آسیب از وجود شریف او دعا كند. در اینجا به نمونه‏هایی از آنها اشاره می‏كنیم:

1. علامه مجلسی(ره) در بیان اعمال ماه مبارك رمضان می‏نویسد:

«از جمله وظایفی كه در هر شب (ماه رمضان) مقرر شده، این است كه بنده در آغاز هر دعای نیكو و در پایان هر عمل پسندیده، آن كس را كه جانشین خداوند ـ جلّ جلاله ـ در میان بندگان و سرزمین‏های او می‏داند، یاد كند؛ زیرا آن جانشین، عهده‏دار همه نیازمندی‏های روزه‏دار است؛ از خوراكی و آشامیدنی او گرفته تا همه آنچه او در نظر دارد؛ یعنی همه اسباب و وسایلی كه در اختیار جانشین پروردگار بزرگ (رب الارباب) است.همچنین هر روزه‏دار وظیفه دارد آن جانشین خدا را به آنچه شایسته مانند اوست، دعا كند و معتقد باشد كه خداوند ـ جل جلاله ـ و جانشینش بر وی منت گذاشته‏اند كه چنین جایگاه و منزلتی را به او بخشیده‏اند».1

مجلسی پس از این عبارت، روایتی را از «ابن ابی‏قره» نقل می‏كند كه در آن، به نقل از صالحین (ع) چنین آمده است:

 

در دعاهای خود هیچ‏گاه دعا برای سلامتی و طول عمر آن حضرت را فراموش نكنیم؛ زیرا این

دعا در گام نخست، ادای بخش بسیار ناچیزی از حقوق بی‏شماری است كه امام عصر (ع)

برعهده همه ما دارند و در مرحله بعد، سپاس و ستایشی است به درگاه خداوند متعال

«در شب بیست و سوم ماه رمضان، ایستاده و نشسته و در هر حالی‏كه هستی و همچنین در تمام این ماه و به هر صورت ممكن، بلكه در تمام مدت روزگارت، پس از بزرگداشت نام خدای تعالی و درود و صلوات بر پیامبر و خاندان او بگو:

خداوندا، ولیّ و برپا كننده امرت، محمد، زاده حسن، مهدی را ـ كه برترین درودها و سلام‏ها بر او و پدرانش باد ـ در این ساعت و در همه ساعت‏ها، سرپرست، نگه‏دار، راهبر، یاور، راهنما و پشتیبان باش تا او را [نه، از سر زور، بلكه] به اختیار [مردم] در زمین جایگاه بخشی و او را در درازا و پهنای زمین بهره‏ور و كامران سازی». 2

چنان‏كه در عبارت مرحوم مجلسی نیز آمده بود، دعای ما به امام زمان (عج) در واقع شكرانه نعمت وجود حجت خداست. آن شخصیت بزرگواری كه هر چه داریم از اوست و همه نعمت‏های مادی و معنوی عالم به واسطه او به ما ارزانی می‏شود.

2. امام سجاد(علیه السلام) در بسیاری از دعاها و مناجات‏های خود، دعا به امام و ولی عصر(عج) را مورد توجه قرار داده است و از جمله در دعای روز عرفه از خداوند چنین درخواست می‏كند:

«بار خدایا، به ولیّ خود الهام كن كه شكر نعمتی را كه به او ارزانی داشته‏ای به جای آرَد و به ما نیز الهام ده كه شكر نعمت هدایت او را به جای آریم و او را از جانب خود سلطه و توانایی ده و به آسانی راه پیروزی بر او بگشای و به نیرومندترین اركان قدرت خود یاری‏اش فرمای و پشتش محكم و بازوانش توانا گردان و زیر نظر مراقبت خویش قرار ده و در سایه حفظ خود حفظش كن و به ملایكه خود یاری‏اش ده و به شكر پیروزمند خود مددش رسان». 3

3. امام رضا (ع) نیز از سال‏ها پیش از تولد نسل چهارم خود با بیان‏های متعدد و متفاوت، او را دعا كرده و یاری‏اش را از خداوند خواسته است. در یكی از این دعاها چنین می‏خوانیم:

«خداوندا! [امور] بنده و جانشینت را اصلاح كن، آن‏چنان‏كه [امور ]پیامبران و رسولانت را اصلاح كردی. او را با فرشتگانت در بر گیر و با روح‏القدس از جانب خودت یاری كن. در پشت سر و پیش روی نگهبانانی قرار ده كه او را از بدی در امان دارند. بیم و نگرانی او را به امنیت و آرامش تبدیل كن تا تنها تو را بپرستد و كسی را برای تو شریك نگیرد. هیچ‏یك از آفریدگانت را بر ولیّ‏ات مسلط مساز. اجازه جهاد با دشمنان تو و دشمنان خودش را به او عطا كن و مرا از یاران او قرار ده؛ زیرا تو بر همه چیز توانایی».4

 

وقتی شما برای آن بزرگوار دعا می کنید، کشف کنید که ایشان هم شما را دعا می کنند.

وقتی شما صلوات بر محمد و آل محمد می فرستید، که بهترین دعا برای این بزرگواران،

همین طلب صلاه و رحمت و رضوان الهی برای آنها است، بدانید آنها هم شما را دعا می کنند

 

با توجه به روایات یاد شده، همه ما وظیفه داریم كه پیوسته به یاد امام زمان خود باشیم و در دعاهای خود هیچ‏گاه دعا برای سلامتی و طول عمر آن حضرت را فراموش نكنیم؛ زیرا این دعا در گام نخست، ادای بخش بسیار ناچیزی از حقوق بی‏شماری است كه امام عصر (ع) برعهده همه ما دارند و در مرحله بعد، سپاس و ستایشی است به درگاه خداوند متعال كه ما را از نعمت وجود حجت معصوم خود بهره‏مند ساخته و آن حضرت را واسطه میان خود و بندگانش قرار داده است.

 

علاوه بر مطالب یاد شده می توان گفت که  دعای ما برای حضرت ولی عصر(عج) به نوعی دعا برای خودمان نیز محسوب می شود چرا که :

 

(( وقتی شما برای آن بزرگوار دعا می کنید، کشف کنید که ایشان هم شما را دعا می کنند. وقتی شما صلوات بر محمد و آل محمد می فرستید، که بهترین دعا برای این بزرگواران، همین طلب صلاه و رحمت و رضوان الهی برای آنها است، بدانید آنها هم شما را دعا می کنند.

 

در روایات دیگر، در مورد دوستان است. همین که معروف است، می گویند: دل به دل راه دارد. اگر می خواهید بدانید دوستتان با شما چگونه است، ببینید شما با او چگونه اید. ارواح به هم متصلند. در مورد افراد عادی این معنا هست. لکن در مورد خصوص ائمه (علیهم السلام) خیلی واضح است؛ چون آنها قلبشان آیینه علم الهی است و در آن، همه آنچه در عالم وجود دارد، منعکس می شود. پس وقتی شما به او محبت می ورزید، بدانید که او هم به شما محبت می ورزد؛ یعنی این ارتباط، ارتباط متقابل است. در صلوات مخصوص که مروی از حضرت حجت است، در عصر جمعه چنین آمده است:

 

اللهم اعطه فی نفسه و ذریته و شیعته و رعیته و خاصته و عامته و عدوه و جمیع اهل الدنیا ما تقر به عینه و تسر به نفسه و بلغه افضل ما امله فی الدنیا و الاخره.

 

خدایا! به این بزرگوار، به ولی خودت، درباره خودش، درباره اولادش، درباره اصحابش، درباره شیعه اش، درباره دشمنانش، آنچه چشم او را روشن می کند، به او بده! این دعا از بهترین دعاهاست.

 

اگر آن حضرت را دعا کنید، یقینا آن بزرگوار هم شما را دعا خواهد کرد. (5)))


 

پی‌نوشت‌ها:

1.محمد باقر مجلسی، بحار الأنوار، ج 94، صص 348 و 349، به نقل از: سید بن طاووس، إقبال الأعمال، ص86 .

2.همان.

3.صحیفه سجادیه، ترجمه: عبدالمحمد آیتی، چاپ چهارم: تهران، سروش، 1380، صص 305و 325 نیایش چهل و هفتم.

4. معجم احادیث الإمام المهدی (ع)، ج 4، ص 171، به نقل از: شیخ طوسی، مصباح المتهجّد، بیروت، 1411 ق، ص 326.

5. جلسه 401 درس خارج مقام معظم رهبری، 1/12/89

 

فرآوری: امیر رضا عرب

 

بخش مهدویت تبیان.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

دلنوشته های ظهور (3)

سلام

دلنوشته هاتون رو برامون توی نظرات ارسال کنید تا با نام شما و وبلاگتون ثبت کنیم.

اجرتون با مولا

منتظر موعود گفته:

عاقبت فصل زمستان به سر آید

روزی باز هم گل دهد این باغ ثمر نزدیک است
قطره چون رود شود راه به جایی ببرد

به دعای فرج جمع اثر نزدیک است

خوبست که ماه آسمانت باشی

پروانه بیقرار جانت باشی

ای شیعه مراقبت کن از اعمالت

تا زینت صاحب الزمانت باشی

خوبست که ماه آسمانت باشی
پروانه بیقرار جانت باشی
ای شیعه مراقبت کن از اعمالت
تا زینت صاحب الزمانت باشی

هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
ما منتظران اگر بخواهیم همه
امسال همان سال فرج خواهد شد

التماس دعا

 برای ارسال دلنوشته ها روی لینک زیر کلیک کنید

کلیک کنید

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: درد و دل با آقا ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

یا امام نقی (هادی) ع تصاویر(2)

آقا جان مهدی (عج) ... مولایم شرمنده ایم ....

آقای من ، گاه مقبره و بارگاهت را تخریب می کنند …

و گاه به خیالِ خود نام زیبایت را لگد کوب؛

و نمی دانند که با اینکار ، عطرتان فضا را بیشتر پر خواهد کرد .

السلام علیک یا امام هادی النقی علیه السلام

شرمنده ایم...

به نقل از سایت ها:

 

به گزارش خبرنگار افتخاری پایگاه جامع دنیای نیاز به نـماز ، به همت جنبش وبلاگی "عشم امام هادی علیه السلام" به اطلاع می رساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی شاهین نجفی صورت گرفته است؛

 

زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام های نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر می شود ...

 

توجه داشته باشید دوستانی که فعالیت وبلاگی دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسب های:

 

نقی ,  naghi , امام نقی , IMAM NAGHI , امام نقی (ع) , حضرت هادی علیه السلام , علی النقی و ... را در وبلاگ خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود.

 

برچسبها در زیر هر عکس داده شده است

همه بسیج شوید




imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi


imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi



imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi


imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi


imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

 

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi


emam naghi ; imam naghi ; naghi ; امام نقی ; نقی

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

 

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

imam naghi , امام نقی ,امام نقی(ع) , نقی , naghi , emam naghi

 

همگی در انتشار این تصاویر سهیم باشید

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام علی نقی (ع) (تصاویر) ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

یا امام نقی (هادی) ع تصاویر(1)

سلام

دیگر مقالات حاکی از آن است که:

به گزارش خبرنگار افتخاری پایگاه جامع دنیای نیاز به نـماز ، به همت جنبش وبلاگی "عشم امام هادی علیه السلام" به اطلاع می رساند طی توهین بی سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی شاهین نجفی صورت گرفته است؛

زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام های نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر می شود ...

توجه داشته باشید دوستانی که فعالیت وبلاگی دارند پوسترهای زیبا از امام هادی علیه السلام را با برچسب های:

نقی ,  naghi , امام نقی , IMAM NAGHI , امام نقی (ع) , حضرت هادی علیه السلام , علی النقی و ... را در وبلاگ خود قرار دهند تا از ادامه این حرکت زشت جلوگیری شود.

 

http://www.askdin.com/gallery/images/31138/1_salavate_hadi.jpg

 

امام نقی علیه السلام

 

امام نقی علیه السلام


امام نقی علیه السلام


امام نقی علیه السلام


امام نقی علیه السلام

 

امام نقی علیه السلام
امام نقی علیه السلام

 

امام نقی علیه السلام


امام نقی علیه السلام

 

 

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=897

 

همه بسیج شوید

لبیک یا مهدی

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام علی نقی (ع) (تصاویر) ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

تشکیل کمپین جهانی مبارزه با اهانت کنندگان به امام نقی(ع) همه بسیج شوید

بسمه تعالی

سلام

آیا تاکنون کلمه ی امام نقی را در گوگل جستجو کرده اید آیا از اهانت هایی که تاکنون به امامان ما شیعیان کرده اند خبر دار هستید تورا به خدا بیدار شوید دیگر خودتان را به غفلت و نمی دانم و نشنیدم نزنید ما در خطر بسیار بزرگی قرار گرفته ایم خطر مبارزه با دین اسلام و از همه مهمتر خطر مقابله با شیعیان یک کم به دور بر تون با چشم باز نگاه کنید متوجه خواهید شد که در چه منجلابی فرو رفته ایم تورا به خدایی که شما را آفریده بیدار شوید.

برچسبهای زیر برای ساخت و بلاگ و ارسال مطلب قرار داده می شود تا با این برچسبها بتوانید مطالبی را در این وبلاگ و یا وبلاگ خودتان ایجاد کنید و با این جریان مبارزه کنید لطفا خودتان هم  سرچ کنید و ببینید که ملحدین چه کردند و سپس وبلاگهای خود را بسازید و با این وبلاگ ها مبارزه کنید تا بساطشان را برچینیم انشالله.

یا حجه ابن الحسن عجل علی ظهورک

من برچسب هایی را آماده کردم و از شما می خواهم در صورت دیدن برچسبهای مطلب بیشتر در نظرات برایم ارسال کنید تا در زیر قرار دهم تا همه گان بهره ببرند تا بتوانیم بساط این متون را از صفحه برترینهای گوگل برچینیم به خدا قابل تحمل نیست که تنها بنشینید و تماشا کنید امروز امام نقی فردا امام علی و استغفرالله نگذارید بگویم به خدا سوگند خداوند قهرش می گیرد و بلایی نازل می کند که آن سرش ناپیدا پس همه با هم با یک کلام لبیک یا مهدی گویان به جنگ ملحدین و از دین رانده شدگان بروید.

به نظرتان اگر ملحدین به هول و بلا نیفتاده باشند هیچ وقت به این اعمال ننگین دست می زنند آنها به دنبال اهداف شوم و خبیثشان هستند که بایستی همه هوشیار باشید و با آنها به مبارزه بردازید.

هم اکنون از ابزار زیر می توانید سرچ کنید و ببینید و با هر بار ایجاد مطلب و وبلاگ و گسترش فایل و تصویر و فیلم و ... دست در دست هم با این ملحدین مبارزه کنیم.

به خدا مهدی فاطمه تنهاست اگه من و تو و دیگری و دیگران کمک نکنیم پس کی باید کمک کند.

اجرتان با مولا

نمونه ای از سرچی که بنده با نام امام نقی انجام دادم در زیر می بینید و از قرار دادن تصاویر چون خیلی متاسف شدم معذور شدم و تنها سرچی که انجام می دهید می بینید که چه مطالبی ظاهر می شود.

متاسفم ولی برای اینکه ببینید چه کردند

برچسب امام نقی جوک را تایپ کنید

از ابزار زیر سرچ کنید

 


در اين وبلاگ در كل اينترنت

برای همکاری در این کمپین می توانید با مدیر وبلاگ در ارتباط باشید.

برای ساخت تصاویر در این زمینه به وبسایت دیزاین آن که لوگوی آن در وبلاگ قرارداده شده است مراجعه نمایید.

برای اینکه همکاری کنید می توانید برچسبهای مربوط به امام علی نقی ع را در گوگل پیدا کنید و برای ما در نظرات همین پست ارسال نمایید و ی اینکه با عضویت در این وبلاگ و با ارسال پستهایی با برچسبهای داده شده زیر در این امر ما را یاری کنید و در این ثواب شریک باشید.

اجرتان با مولا

برچسبها:

امام نقی ع،کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان،imam naghi.imam nagi,imamnagi،پایگاه هتاکین،امام علی نقی هادی.امام دهم

امام نقی،کمپین حمایت از امام نقی ع،کمپین یادآوری حمایت از امام نقی،کمپین امام نقی،کمپین امام نقی ع،کمپین عاشقان امام نقی،عشقم امام نقی،کمپین عاشقان امام نقی ع،کمپین امام دهم،کمپین امام هادی ع،امام دهم علیه السلام،امام هادی علیه السلام،امام نقی علیه السلام، کمپین امام نقی،imamnaqi،imam naqi،naqi،کمپین امام هادی،campaign imam naqi،

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: کمپین مبارزه با اهانت کنندگان ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

دانلود فایل صوتی آخر الزمان استاد دانشمند حتما گوش کنید

سلام

از جمله موثرترین کلیپ ها که پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید و گوش دهید کلیپهای سخنرانی و فایل های صوتی استاد دانشمند است.

امروز فایل صوتی را برای دانلود در زیر قرار دادیم و همچنی امکان پخش آنلاین هم وجود دارد حتما گوش دهید.

نظر هم فراموش نشود.

 

 

 

دانلود فایل صوتی آخر الزمان استاد دانشمند کلیک کنید

منبع

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: صوتی مهدویت ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

داریم واقعا نه داریم 1

پارتی های مختلط دانشجویی در اراک،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله.کمپین عشاق مهدی،داریم نه واقعا داریم،داریم،

... مراجع فرهنگی: مراجع فرهنگی یعنی کی؟ یعنی علما،اساتید،روشنفکران انقلابی،هنرمندان متعهد اینها نگاه نقادانه خودشون رو نسبت به اوضاع فرهنگی کشور همچنان داشته باشند... نقاط ضعف را نقاط منفی را به رخ ما مسئولین بکشانند...گاهی می شه که مسئول متوجه نیست که چه داره می گذره توی متن جامعه اما اون جوان در متن جامعه اس اون می فهمد این همان عزم ملی و مدیریت جهادی در زمینه فرهنگ است.

سخنرانی 

«مقام معظم رهبری دامت برکاته»

در اول فروردین 1393 مشهد مقدس

 

این مطلب تنها یک اطلاعیه است و هیچ قصدی نداریم

 

و فقط جهت اینکه بدانید که یه خورد چششمون رو بیشتر باز کنیم

 

با سلام

قرار است در اینجا عجیب ترین مسائل فرهنگی که زمانی برای ما محدودیت بود ولی الان برای بعضی ها کاملا عادی است و بوده ولی برای مایی که زمانی محدودیت بود و الان می بینیم و می گیم که این چنین مسائلی اشتباه بوده ، نبوده ، داریم ، نداریم که بعضیا انجام می دهند و اگه ازشون هم بپرسیم با پاسخ اینچنینی آنها مواجه می شویم که می گویند الان شرایط فرق کرده فکرت مال قدیمه شما عقب افتاده هستید الان همه چیز عوض شده و ما اینجاست که می خواهیم به مسئولین محترم می خواهم بگوییم: داریم نه واقعا داریم چنین چیزی پس با ما همراه باشید.

موضوع امروز:

 !!!عادی کردن روابط دختر و پسر!!!

متعجب

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: داریم واقعا نه داریم... ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:نه واقعا داریم,داریم,واقعا داریم,نه داریم چنین چیزی,فرهنگی ,مسائل فرهنگی,هنجار شکنی, ] [ 15:37 ] [ .:.حماسه ظهور.:. ]
[ ]

کلیپ تاثیر گذار عنایت حضرت زهرا به جوان گناهکار استاد دانشمند حتما گوش دهید

سلام

فایل صوتی زیر سخنرانی بسیار زیبای استاد دانشمند در مورد عنایت حضرت زهرا به جوان گناهکاری است که با عنایت حضرت زهرا توبه می کند و سر به راه می شود بسیار زیباست حتما گوش دهید. 

 

 

 

 

 

دانلود فایل سخنرانی استاد دانشمند در رابطه با عنایت حضرت زهرا به جوان گناه کار کلیک کنید

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه الزهرا س ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 44 صفحه بعد